eAutocare.ro - primul website din Romania dedicat autocarelor, din 2009

Fabrica SETRA din Ulm


Ulm – locul de nastere al calitatii. Una dintre strategiile constructorului german de autocare Setra pentru a-si determina clientii sa cumpere autocare este vizita în fabrica. Astfel, oricine se poate convinge ca performantele acestor autovehicule nu sunt o intamplare ci rodul unei organizari ce are in centru cultul pentru calitate. Practic, in jur de 50% dintre clientii autocarelor Setra realizeaza o vizita la fabrica din Ulm.
fabrica setra ulmRenumele Setra este datorat in primul rand calitatii autovehiculelor realizate si inovatiilor tehnice folosite. Practic, procesul de fabricare este esential pentru firma,iar la Ulm acest lucru a fost inteles perfect.
Totul incepe cu angajatii. Pregatirea acestora reprezinta un capitol bine pus la punct. Chiar in cadrul fabricii exista o scoala unde invata 200 de persoane, cei mai multi urmand sa fie angajati la terminarea cursurilor.
Responsabilitatea angajatului – Fabrica de autocare Setra de la Ulm are 306.000 mp si in jur de 2.000 angajati. Practic, totul se face manual, fara ajutorul robotilor industriali. De altfel, folosirea robotilor este aproape imposibila, avand in vedere numarul mare de modele realizate – peste 20. Interesant este faptul ca nu exista nimeni care sa supravegheze lucrarile, fiecare angajat stie exact ce are de facut.
In schimb, eficienta fiecarui proces in parte este evaluata si afisata sub forma unor tabele. Practic, fiecare stie cand a muncit mai bine sau mai slab. Acest sistem de lucru asigura o productivitate deosebita si o calitatea ridicata a produsului final.

Trebuie sa mai amintim si preocuparea Setra pentru protejarea mediului. Astfel, toate procesele realizate in fabrica sunt complet ecologice.
Capacitatea de productie este de 18 autovehicule pe zi. Autocarele sunt realizate in functie de comenzile primite, singurele perioade in care se lucreaza pe stoc fiind in pragul sarbatorilor.
Caroseriile sunt aduse cu trenul de la fabrica din Mannheim,unde au fost asamblate si tratate anticoroziv. Proiectarea sasiurilor este realizata computerizat, pentru a se obtine rezistenta maxima si o masa proprie cat mai mica. Tratamentul anticoroziv este aplicat atat la suprafata
cat si in interiorul profilelor.
fabrica Setra din UlmLa Ulm se realizeaza vopsirea, asamblarea componentelor (panouri – aluminiu si plastic, axe, frane, scaune, geamuri, motor etc. O atentie deosebita este acordata izolarii acestuia), dotarilor speciale (bucatarie,toaleta etc) si, dupa caz, desenelor la cererea clientilor.
Se lucreaza in acelasi timp la 20 de autocare. Acestea sunt impinse de la o statie de lucru la alta, timpul de stationare fiind de 28 minute pentru fiecare statie. Practic, de la lansarea unei comenzi si pana la livrarea autocarului, este nevoie de 58 zile. Avand in vedere faptul ca 60% dintre componente provin de la furnizori externi se intampla sa mai apara intarzieri. Detaliile conteaza. Scaunele sunt un element esential pentru confortul pasagerilor. Acest capitol nu putea fi lasat pe seama unui producator extern. Astfel, Setra dispune de propria fabrica de scaune unde sunt realizate 14 modele diferite. Dupa ce este gata, autovehiculul trece printr-o serie de teste, in urma carora constructorul se asigura ca toate componentele functioneaza corect. Astfel, nici un autocar Setra nu paraseste fabrica fara sa parcurga 15 km in care sunt verificate principalele sisteme: frane, directie, senzori, aer conditionat etc.

Cei de la Setra sunt foarte atenti la detalii. Scaunele confortabile, materialele de buna calitate, soliditatea subansamblelor dau un sentiment de robustete si asigura confortul pasagerilor.


Etichete articol: , ,

Adauga comentariu (3)

  1. zidaru marius says:

    este singurul autocar din lume,care nu ai ce sa comentezi.daca exista cineva care are ceva de comentat ,sa ma contacteze,deoarece lucrez pe setra de 17ani.acum detin un autocar setra215hdh,anul de fabricatie1994,si sunt foarte multumit de felul cum se prezinta si cum merge,atit eu cit si turistii pe care-i transport.imi doresc si eu ca firma de transport sa am si eu un model mai nou,dar sistemul nostru financiar nu ne permite acest lucru,deoarece noi lucram foarte corect.daca aveti vreo posibilitate de a ne vinde un setra cu sistem leasing extern direct prin dumneavoastra,va rugam sa ne contactati.mult succes in continuare in intreaga lume.sinteti cei mai tari.

  2. Neculai Cluci says:

    Doresc un leasing extern cu dumneavoastra un autocar cu 36 de locuri deoarece nu ne permite bugetul financiar va doresc succes sunt cele mai bune autocare si confortabile din toate marcile care am lucrat

  3. Dumitru Ani says:

    Va rugam sa ne transmiteti care este sarcina maxima admisa pe carligul de remorcare pentru autobuz M3 SETRA tipS417HDH/ /S417HDH .Detinem in parcul auto al fimei doua autobuze din acest tip de care suntem foarte multumiti si pe care le folosim pentru curse externe.
    Daca nu detineti o asemenea informatie, va rugam sa ne indrumati spre alt site.
            Va multumim,
                Dumitru Ani-Director General




Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Recomandari

Articole recente

Setra S417 UL pentru Schwäbisches

Compania de transport BBS din Schwäbisches a achizitionat in aceasta luna trei noi autobuze Setra S417 UL. Noile vehicule ...

Guleryuz GM220LF

Am analizat intr-un material anterlor modelul de autobuz Guleryuz GD272, autobuz destinat transportului inter-urban (categoria 1, conform noilor ...

Guleryuz Cobra GD272

Dupa ce anterior am prezentat doua modele de succes Guleryuz (Cobra GL9 si Cobra GL9L), vom continua cu ...

48 VDL Citeas pentru Finlanda

VDL Bus & Coach a livrat in aceasta saptamana 48 de modele Citeas companiei de transport finlandeze Veolia. ...

Guleryuz Cobra GL9L

Am analizat intr-un articol precedent modelul de autocar Guleryuz Cobra GL9. In acest articol vom prezenta exclusiv "fratele ...