eAutocare.ro - primul website din Romania dedicat autocarelor, din 2009

Noutati de la Scania Bus


In cadrul targului international IAA 2010 de la Hanovra constructorul suedez de autocare SCANIA a prezentat cateva noutati. Sub sloganul “Scania – calatoreste cu stil” au fost lansate:
Scania Touring – a fost prezentat modelul cu 3 axe si doua niveluri de echipare la interior plus o serie de optiuni destinate confortului;
Scania OmniCity – un autobuz de oras cu podea joasa construit integral din aluminiu. Pentru a reduce greutatea caroseriei si pentru a putea fi reciclat cu usurinta s-a optat pentru acest material. Plansa de bord a devenit reglabila in conformitate cu cerintele pietei germane.
Flexibilitate pentru combustibil – constructorul ofera cinci variante de motorizare: clasicul diesel, biodiesel, gaz, biogaz si etanol.

Noua strategie adoptata de Scania consta in oferirea mai multor variante de motorizare si schipare astfel incat sa se adapteze unui numar tot mai mare de clienti. “Strategia noastra de dezvoltare include un angajament fata de clientii Scania. Ei vor putea sa se bazeze pe noi si dupa ce vor achizitiona un vehicul. Noua retea de vanzari & service va putea oferi un sprijin real atat in ceea ce priveste procurarea pieselor de schimb cat si in cazul reparatiilor si reviziilor tehnice. Acest lucru va avea ca scop o mai buna exploatare a mijloacelor de transport si o mai mare profitabilitate pentru operator” declara Melker Jernberg,vice-presedinte Scania Bus.

autocare scania

Dintre modelele noi expuse cele mai apreciate au fost Scania Touring (cu 2 sau 3 axe cu transmisie 4×2 de 49+1+1 locuri si 6×2 de 57+1+1 locuri) construit in colaborare cu un producator chinez (de aici rezulta un pret competitiv), elegantul Scania OmniCity – in intregime cu podea joasa si motorizare bio-diesel (EGR) sau etanol (EEV-OMPI). Din punct de vedere al designului vehiculele Scania sunt acum mult mai rotunjite si mai aerodinamice.

Au fost prezentate doua variante de echipare: Confort si Premium. O paleta variata de culori pentru caroserie, interior, scaune sau geamuri permite customizarea oricarui autocar in raport cu dorinta clientului. Din punct de vedere al motorizarii pentru autocarele Scania s-a optat pentru variantele Euro 5 de 360, 400 sau 460CP (cilindree de 9.3 litri sau 12.7 litri). Cutiile de viteze pot fi complet automate (Scania Opencruise) sau manuale (Scania Comfort Shift). Dotarile standard includ retarder, suspensie pneumatica, frane cu disc controlate electronic si ABS.

autobuze scania

Modelul de oras Scania OmniCity este oferit in variantele de 12m, simplu sau etajat (pentru Marea Britanie) si de 18m articulat. Motorizarile disponibile sunt de 9.3l – 230CP, 270CP sau 305CP. Noutatea este reprezentata de motorizarea pe etanol de 8.9l ce produce 270CP. Pentru Scania OmniLink a fost ales motorul biodiesel de 320CP. Toate autobuzele Scania sunt dotate cu filtre de particule, nefiind nevoie de aditivi.
Toate modelele Scania OmniLink sunt fabricate in Polonia, o fabrica foarte moderna si recent retehnologizata.
Oferta Scania include si modele deja consacrate cum sunt Scania Irizar (construite in colaborare cu Irizar din Spania).


Etichete articol: , ,

Adauga comentariu (0)




Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Recomandari

Articole recente

Setra S417 UL pentru Schwäbisches

Compania de transport BBS din Schwäbisches a achizitionat in aceasta luna trei noi autobuze Setra S417 UL. Noile vehicule ...

Guleryuz GM220LF

Am analizat intr-un material anterlor modelul de autobuz Guleryuz GD272, autobuz destinat transportului inter-urban (categoria 1, conform noilor ...

Guleryuz Cobra GD272

Dupa ce anterior am prezentat doua modele de succes Guleryuz (Cobra GL9 si Cobra GL9L), vom continua cu ...

48 VDL Citeas pentru Finlanda

VDL Bus & Coach a livrat in aceasta saptamana 48 de modele Citeas companiei de transport finlandeze Veolia. ...

Guleryuz Cobra GL9L

Am analizat intr-un articol precedent modelul de autocar Guleryuz Cobra GL9. In acest articol vom prezenta exclusiv "fratele ...