eAutocare.ro - primul website din Romania dedicat autocarelor, din 2009

MAN Noge Titanium


Concernul Noge a fost fondat in 1964 de catre un fost angajat al constructorului de autocare Ayats (vezi link), Miquel Genabat Puig (al carui fiu conduce in prezent Noge) si de Josep Noguera. Initial, Noge a produs doar autobuze de oras dar treptat si-a extins activitatea in domeniul autobuzelor inter-urbane si autocarelor. In prezent Noge este un nume de lux, renumit mai ales pentru autocarele tip "tuning" – daca le putem numi asa – adica complet modificate fata de varianta de baza. Cu un numar de 250 de angajati si peste 600 de vehicule produse pe an, concernul spaniol detine un portofoliu de invidiat, multe branduri din lume apeland la serviciile lor. Dintre clientii Noge mentionam clubul de fotbal FC Barcelona si Steaua Bucuresti, echipe ce au achizitionat doua dintre cele mai luxoase autocare produse vreodata. Produsele marca Noge se impart in: Cittour (autobuze de oras), Aertour (autobuze pentru aeroporturi), Touring (autocare), Titanium (autocare de lux).

man noge titanium autocar

Vom detalia in acest articol modelul produs in colaborare cu MAN – MAN Noge Titanium, un autocar de 13m cu 49 de scaune (in prezentarea oficiala scrie: "49 Seats with Toilet" , deci se poate intelege ca sunt 48 de locuri plus toaleta, care in caz de nefunctionare poate fi folosita drept scaun – desigur, glumind). Sunt incluse dotarile de lux specifice Noge: pachet "Full Luxury ", adica scaune de piele (da, toate scaunele sunt de piele, si piele de calitate superioara fiind prezente si pe autoturisme gen Mercedes sau BMW), scaune rabatabile in 3 pozitii, sistem audio-video (autocarul se poate transforma in discoteca sau cinematograf, in cazul calatoriilor lungi), navigatie si alte "minunatii tehnice". Motorizarea lui MAN Noge Titanium este clasica, produsa de concernul german: 6 cilindrii si 400CP.

FISA TEHNICA MAN NOGE TITANIUM

 Motorizare:  MAN 6 cilindrii 10.518 MAN D2066 LOH 03 amplasat vertical)
 Putere maxima:  400 CP (294kW) la un cuplu maxim de 1900 Nm
 Cutie de viteze:  Manuala ASTRONIC AS2001 cu Intarder , optional cutie automata
 Axe:  Fata – model MAN V9-82L cu frane pe discuri ; Spate – MAN HY-1336
 Suspensii:  Pe baza de perna de aer, controlate electronic (ECAS)
 Directie:  Servodirectie asistata hidraulic – ZF 8098
 Franare:  EBS, ABS, ASR (optional), discuri de frana cu afisaj electronic al uzurii
 Sistem de ventilatie:  Aer conditionat cu intercooler si climatizare
 Dimensiuni:  12.800 mm X 2.550 mm X 3.000 mm
 Mase:  masa maxima admisibila 18.200kg (7.100 pe puntea fata si 12.000 pe puntea spate)
 Anvelope:  295/80 R22.5
 Rezervor:  480l
 Norma poluare:  Euro 4
 Dotari:  limitator de viteza, pilot automat

Fiecare detaliu al autocarului poarta insemnele proprietarului, respectiv ale clubului de fotbal, finisajele sunt de cea mai buna calitate fiind realizate in totalitate manual. Pe langa MAN, Noge "tuneaza" si modele Irisbus (echipa Steaua a achizitionat un Irisbus Noge Titanium), Neoplan, Mercedes, Scania sau Volvo. Vom reveni in articolele viitoare cu cele mai reusite autocare semnate de Noge.

noge titanium MAN


Etichete articol: ,

Adauga comentariu (1)

  1. Nicolae says:

    Ma intereseaza as achizitionez un autocar si a-si dori daca se poate sa-mi trimiteti detali despre acesta si foto interior . Va Multumesc




Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Recomandari

Articole recente

Setra S417 UL pentru Schwäbisches

Compania de transport BBS din Schwäbisches a achizitionat in aceasta luna trei noi autobuze Setra S417 UL. Noile vehicule ...

Guleryuz GM220LF

Am analizat intr-un material anterlor modelul de autobuz Guleryuz GD272, autobuz destinat transportului inter-urban (categoria 1, conform noilor ...

Guleryuz Cobra GD272

Dupa ce anterior am prezentat doua modele de succes Guleryuz (Cobra GL9 si Cobra GL9L), vom continua cu ...

48 VDL Citeas pentru Finlanda

VDL Bus & Coach a livrat in aceasta saptamana 48 de modele Citeas companiei de transport finlandeze Veolia. ...

Guleryuz Cobra GL9L

Am analizat intr-un articol precedent modelul de autocar Guleryuz Cobra GL9. In acest articol vom prezenta exclusiv "fratele ...